Czy podoba wam się blog ?

niedziela, 24 kwietnia 2011

Z życia wzięte xD ^^

Wiem, wiem dzisiaj miałam nie publikować żadnych postów. Ale tak się złożyło, że dzisiaj jednak będzie post. Ale obietnicy dotrzymam ! Jutro dwa posty ! ; )) Dobra teraz przejdźmy do postu...


Do dziś pamiętam te ciągłe zamieszanie wokół śmierci Michaela. Na każdym prawie programie w TV mowa była o M.J, zdjęcia Mike'a zapełniły pierwsze strony gazet, ludzie zaczęli kupować jego płyty i niestety niektórzy popełnili samobójstwo... Śmierć Króla Popu wstrząsnęła całym światem. W pierwszych miesiącach po tej tragedii, panował chaos ! Cóż... muszę się przyznać do tego, że Michaela poznałam dopiero po jego śmierci...

Po zobaczeniu na MTV klipu "Remember The Time " coś mnie do Mike'a ciągnęło ;D Pamiętam, że raz cały dzień przesiedziałam na TV chcąc dowiedzieć się czegoś więcej o M.J ; )) I tak się stało, że z dnia na dzień lubiłam Jacko coraz bardziej. Aż w końcu po jakimś czasie stałam się wielką fanką Króla Popu, a po dwóch latach postanowiłam założyć bloga o Michaelu Jacksonie i jak widzicie tak się stało xD ;p

Tak...Michael Jackson...był wspaniałym człowiekiem być może jest.
My kochamy go tak jak on kochał nas. Nigdy nie zapomnimy
jego dobra, twórczości i oczywiście talentu ! :*

Michael Jackson is the Best ! xD ; )) :**

Pół świata kocha Michaela !! Może i więcej xD Hehe ;p

Pozdrawiam Patsy




2 komentarze:

  1. Wielka Fanka Michaela ? To czemu nazywasz go 'Jacko' ? Nie wiesz, jak bardzo tego nie lubił ?

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się Michael nie nawidził jak mówiono do niego Jacko wolał Mike Michel Doo Doo nie jestem złośliwa tylko mówi jak jest

    OdpowiedzUsuń