Czy podoba wam się blog ?

sobota, 23 kwietnia 2011

Billie Jean ;)

Dzisiaj Billie Jean ;p


Michael Jackson- Billie Jeaan

She was more like a beauty queen from a movie scene.
I said don´t mind,
But what do you mean
I am the one
Who will dance on the floor in the round ?
She said I am the one
who will dance on the floor in the round.

She told me her name was Billie Jean
As she caused a scene
Then every head turned with eyes
That dreamed of being the one
Who will dance on the floor in the round.

People always told me
Be careful of what you do.
And don´t go around break
In young girls´hearts.

And mother always told me
Be careful of who you love
And be careful of what you do
Cause the lie becomes the truth
Hey!

Billie Jean is not my lover
She´s just a girl who claims that
I am the one but the kid is not my son
She says I am the one
But the kid is not my son.

For forty days and for forty nights
Law was on her side
But who can stand
When she´s in demand her schemes and plans
´Cause we danced on the floor in the round

So take my strong advice
Just remember to always think twice
She told my baby we danced till three
And she looked at me
then showed a photo
My baby cried
His eyes were like mine
Can we dance on the floor in the round?

People always told me
be careful of what you do
And don´t go around break in young girls´hearts
But you came and stood right
By me just a smell of sweet perfume.
This happened much too soon.
She called me to her room.
Hey!

Billie Jean is not my lover
She's just a girl who claims
That I am the one
But the kid is not my son.

Billie Jean is not my lover
She is just a girl who claims
That I am the one
But the kid is not my son
She says I am the one
But the kid is not my son.


Michael Jackson- Billie Jean

Była więcej, niż królowa piękności z filmu.
Powiedziałem - Nie szkodzi...
Ale co masz na myśli mówiąc ,że ja jestem tym jedynym,
Który na okrągło będzie tańczył na parkiecie?
Powiedziała, że na imię jej Billie Jean,
Spowodowała scenę.
Wtedy wszystkie głowy odwróciły się się,
A w ich oczach było marzenie by być tym jedynym,
Który bez przerwy będzie tańczył z nią na parkiecie.
Ludzie zawsze mi mówili-
Uważaj na to co robisz!
Nie kręć się w koło,
Łamiąc serca młodych dziewcząt!
Mama zawsze mi powtarzała-
Uważaj kogo kochasz!
/Uważaj co robisz/
Bo kłamstwo staje się prawdą.

Billie Jean nie jest moją kochanką,
Jest tylko dziewczyną, która twierdzi, że
Ja jestem jedyny.
Ale to dziecko nie jest moim synem!

Przez czterdzieści dni i czterdzieści nocy...
Prawo było po jej stronie...
Ale kto mógłby jej się oprzeć?
Kiedy ona ma powodzenie!
Jej intrygi i plany!
Ponieważ ciągle tańczymy na parkiecie,
Więc posłuchaj mojej rady-
Pamiętaj, by zawsze pomyśleć dwa razy.
Pomyśl dwa razy!

Powiedziała, że nazywa się Billie Jean,
I urządziła scenę.
Wtedy każda głowa odwróciła się,
Wodząc wzrokiem,
Marzyły by być tym jedynym, który
Będzie bez przerwy tańczyć z nią na parkiecie.
Ludzie zawsze mi mówili-
Uważaj na to co robisz!
I nie chodź w kółko,
Łamiąc serca młodych dziewcząt!

Ona podeszła i stanęła przede mną,
Wtedy poczułem zapach jej słodkich perfum...
To stało się o wiele za szybko.
Zawołała mnie do swojego pokoju...
Billie Jean nie jest moją kochanką,
Jest tylko dziewczyną, która twierdzi, że
Jestem jedyny
Ale dzieciak nie jest moim synem!
Billie Jean nie jest moją kochanką!
Jest tylko dziewczyną, która twierdzi, że
Jestem jedyny
Ale dzieciak nie jest moim synem
Ona twierdzi, że jestem jedyny,
Ale dzieciak nie jest moim synem!

Billie Jean nie jest moją kochanką!
Billie Jean nie jest moją kochanką!
Nie moją kochanką!
Nie moja kochanką!
Nie moją kochanką!
Billie Jean nie jest moją kochanką!
To tylko dziewczyna!

Billie Jean... świetna piosenka...najlepsza na świecie...Kocham ją .! ; D

To prawdziwy fenomen ! Czytałam wiele wypowiedzi na jej temat.
Nawet osoby nie przepadające za Michaelem ją uwielbiają czy lubią ;))

Nikt Cię nie pobiję Michael !! xD
Jesteś najlepszy ! :*

Really, I love you very  :* ♥ 

♥ Pozdrawiam Patsy ♥ 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz