Czy podoba wam się blog ?

środa, 27 kwietnia 2011

Oczekiwany i stresujący występ xD

Ten post jest na faktach autentycznych xD Hehe. Umieściłam go, ponieważ myślę, że jest trochę związany z M.J.

Zaczęło to się w grudniu. Kiedy wraz z moimi koleżankami z klasy ( było nas pięć ) dowiedziałyśmy się, że na walentynki do ułożenia jest układ taneczny. Moje koleżanki bardzo chciały zatańczyć Michaela ! To było śmieszne, bo mi nawet przez myśl nie przeszło xD Oczywiście się zgodziłam. Piosenkę wybrałyśmy wspólnie. Padło na Beat It. Nasze próby trwały bardzo długo. Na początku musiałam je uczyć księżycowego kroku ;D Ale po tem jednak uznały, że nie będzie potrzebny i w końcu się nie nauczyły xD

Zatańczyłyśmy w szkole przed dyskoteką. Ubrane byłyśmy w czarne getry, czarne bluzki na krótki rękaw na to białe koszule (rozpięte), jedną białą rękawiczkę, srebrne kapelusze i buty xD Pierwszy żąd czarne, drugi białe. Wszystkim układ się bardzo podobał ;p Aż chciało mi się zatańczyć jeszcze raz.

Ehh... Przyznam, że uwielbiam być choroeografem ;D W ogóle uwielbiam tańczyć, a zwłaszcza Mike'a ; )) Hmm... Chyba zechcę zostać zawodową tancerką xD

Pozdrowienia dla was ;**

PaTsY ;* ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz