Czy podoba wam się blog ?

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Moje własne zdanie ;))

Jak widzicie dotrzymałam obietnicy xD Są dwa posty ; ))
Chyba się przeziębię  po dzisiejszym laniu ;D hehe ;p
     
Śmingus  Dyngus xD

Dobra teraz moje własne zdanie o M.J ;))


Moim zdaniem Michael Jackson był wspaniałym człowiekiem (tak jak już wcześniej pisałam, być może jest). Osiągnął wiele w swoim życiu. Miał ogromny talent, niesamowicie śpiewał i tańczył. Myślę, że sława mu nie odbiła. Oczywiście był świadomy na pewno swojej popularności i tego jaki miał wpływ na miliony ludzi. Kochał ludzi, ale nie zawsze dawało mu to szczęście...

Kochający dzieci został nazwany pedofilem. Ale udowodnił, że nim nie jest. Po prostu był dobrym człowiekiem, miał wady jak i zalety tak jak wszyscy ludzie, nikt przecież nie jest idealny. M.J uzyskał sławę poprzez swój talent, a nie np jak inne znane osoby poprzez skandale xD
Ale ja do nich nic nie mam. ;P

Dobra, wróćmy do Mike'a ; ))
Super tancerz, piosenkarz, producent, kompozytor, projektant, aktor i tatuś xD hehe ; ))
No oczywiście z modą jest bardzo związany ;p

Po prostu fenomen wszech czasów !
Prawdziwa Legenda !! :*

We love Michael Jackson ! ;**
R.I.P M.J [*]

I na koniec moje ulubione zdanie :
" Chrzanić prasę Michael jesteś najlepszy" ! xD

Pozdrowionka dla was ! :*
Patsy ;) ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz