Czy podoba wam się blog ?

czwartek, 24 lutego 2011

Styl Michaela Jacksona;*

Tę notkę umieściłam na moim blogu, ponieważ uwielbiam styl Michaela Jacksona.Jest on bardzo oryginalny.Ostatnio przeglądałam gazetę InStyle spostrzegłam  marynarkę podobną do tej którą miał na sobie MJ w klipie Smooth Criminal.Macie tutaj zdjęcie z tego teledysku jeśli go nie widzieliście ;)










Zresztą wiecie, że Michael Jackson to nie tylko przełom w muzyce w modzie też mniał wiele do powoedzenia;)


Pozdrawiam Patsy ♥ 




2 komentarze:

  1. Też go kochałem. Cały czas szlifuje jego słynny Moonwalk. Wszyscy znajomi śmieją się ze mnie, że go lubię. Wiem, że kiedyś będę taki jak on ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak miałam na początku. Ale moi znajomi zaczeli się do tego przezwyczajać i skończyli się śmiac ;p Nawet zaczeli lubieć Mike'a. Nie wszyscy ale większość.

    OdpowiedzUsuń