Czy podoba wam się blog ?

czwartek, 28 kwietnia 2011

"Prosto z serca..."

Napisałam wiersz dla M.J. Przeczytajcie i ocencie.

                                                               Prosto z serca...

Michael tak wiele dla mnie zrobiłeś
więc chcę się odwdzięczyć
Lecz nie wiem jak
Dzień i noc szukam...Ale czy znajdę ?

Dziś pustka tkwi w mym sercu
Bo ciebie nie ma wśród nas
Kochałeś nas
Kochałeś świat
Chciałeś napełnić go miłością
Lecz on opanowany złem
Zrobił Ci tylko krzywdę...


Dziś każdy myśli :"Co by było gdyby..."
tak ja też...
myślę i rozpaczam

Gdybyś był tu...
Uśmiech na twarzy zajaśnałby
bez wyjątku czy w radości czy smutku

Nauczyłeś kochać
Odmieniłeś mnie
wzamian oddaję Ci to
co ty mi dałeś

W głębi duszy czuję że...

Kocham cię ; * 




Hmm...Już sama nie wiem czy mi wyszedł czy nie xD

Pozdrowienia dla poetów xD I fanów M.J :*
Patsy :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz