Czy podoba wam się blog ?

czwartek, 12 maja 2011

Zaskakujący wywiad !

To niewiarygodne ale blisko 2 miesiące po pogrzebie króla PoPu Michalea Jacksona agencja informacyjna Speednews zamieściła z nim wywiad

Michael co obecnie porabiasz?
-(śmiech) Jak na nieboszczyka bardzo wiele rzeczy. Głównie jednak
odpoczywam. Próbuje dojśc do siebie, do pełni sił. Trochę się
zrelaksowac. Ostatnie miesiące było okropne. Sam się dziwie, że byłem w stanie wytrzymac te megastresy. Nie mogę Ci powiedziec gdzie jestem - sam rozumiesz - lecz jeśli są na świecie ludzie mi życzliwi moge tylko przekazac , że jestem szczęśliwy i bezpieczny.

Michael jak skomentujesz pogłoski o Twojej śmierci?
- Co moge powiedziec ? W moim życiu były możliwe dwa rozwiązania.
Pierwsze - wracam, jade w trase i prędzej czy później zabija mnie stres, ludzie walczący tylko o zyski z tournee i własne słabości lub ...sam wiesz , że wybrałem to drugie, czyli śmierć.
Nie uważam , że to nie było dobre wyjście?! Tak czy siak...sam wiesz, Wiem jak to mogło wygladac, ale wierz mi nie miałem wyjścia. Prosze zostawmy to tak jak jest!


Czy kontaktujesz się ze swoimi dziećmi?
- Kocyk jest u mojej mamy, a Paris płacze mi do słuchawkiJ
akby to nie zabrzmiało - oglądałeś ceremonie Twojego pogrzebu?
-Tak i mimo, że to dziwnie zabrzmi podobała mi się!
Świat bardzo przeżył Twoja śmierć. Na brazylijskiej copacabanie fani zaczęli z piasku usypywać Twoją podobiznę! Chciałbyś coś tym ludziom powiedzieć?
- Tak. Jeśli w jakiś sposób ich uraziłem to przepraszam,zawiodłem ich zaufanie. Proszę o wybaczenie i zapewniam ich o mojej miłości do nich!
Michael, jedna z amerykańskim wytwórni filmowych przygotowuje film o Tobie. Kto powinien zagrać główną rolę? Masz Swoje typy?
- Chciałbym żeby to był biały aktor, na poczatku mojej biografii może byc afroamerykanin, później niech to będzie jednak biały np. hmmmmm
Shia Lebouf (chyba tak sie ten młodzieniec nazywa) z Transformers albo Ben Affleck.
Jesteś nazywany królem Popu. Kto wedle Ciebie jest królową?
- Madonna . Uwielbiam ją. Myśle że nadal mnie kocha
Chcesz jeszcze wrócić na scenę po tym co się stało?
- Pamiętasz teledysk do Thriller i jego treśc ?
  Nie chciałbym żeby to wygladało podobnie
                                                                 Masz jeszcze jakieś plany na przyszłość?
- Tak naprawdę nie moge o niczym mówic, dla własnego dobra. Nie, nie chce znów preżywac tego co towarzyszyło mi przez ostatnie lata. Sława jest wspaniała ale nie przytulisz się do niej w zimną grudniową noc, nie pocieszy cię gdy płaczesz i nie poczęstuje gorącym barszczykiem...
Dzięki za rozmowę. Twoi fani z pewnością ucieszą się, że żyjesz. Michael powodzenia
-Dzięki. Kocham Was

Rozmawiał Jeffrey Six
Tłumaczenie ABP

To trochę dziwne... nie wiem co myśleć .!
Ale mam nadzieję, że to prawda xD

I love You Mike ! ;*

Patsy:*

1 komentarz:

  1. nie wiem czy to prawda ... ale wydaje mi się że barszcz to polska potrawa ... xDD

    OdpowiedzUsuń