Czy podoba wam się blog ?

wtorek, 3 maja 2011

Poczucie Humoru xD :)

Sorka, że tak długo nie pisałam, ale były takie piękne dni aż na komputer się nie chciało wchodzić .! ; )) Hehe ;p Dobra przejdźmy do postu...

Ostatnio czytałam na pewnej stronie jak LaToya zabawnie opisuje rodzinne występy Jacksonów w Las Vegas w sierpniu 1974 r. Według niej typowy wieczur wyglądał następująco :
Jermaine: "Dajcie mi moje majtki !"
Randy: "Gdzie są moje spodnie ?"
Jackie: "Kto mi zabrał but?"
Potem Jermanie podnosił alarm : " O rany, chłopaki Marlon jest już na scenie !"
Marlon uważał, że nie ma nic śmieszniejszego jak wyjść wcześniej na scene i zmuśić wszystkich do pośpiechu ; ))
Na scenie panował taki huk, że można było swobodnie rozmawiać z dala od mikrofonów, a publiczność nic nie słyszała. Jermaine i Marlon rzucali zabawne komentarze:
-"Spójrz Tito on nie potrafi zrobić porządnie nawet jednego kroku "
- "Hej wy idioci! Kretyni ! Spójście co robicie !"
- Tak tzymaj Mike ! LaToya zupełnie rozpił ci się suwak

Oczywiście te wszystkie zaginione żeczy to sprawka Mike'a .xD
Oj tak mały Mike był niezłym psotnikiem ; )) Uwielbiał też przezywać swoje rodzeństwo ;p
Na LaToyę mówił Full Moon, bo była pyzata, na Janet- Dunk, skrót od Dunkey czyli osioł, a na Jermaine'a - Pan pryszczyk ;-)

Słyszałam jeszcze o tym, że pewnego dnia Katherine zobaczyła jak podczas obiadu Michael wkłada jedzenie do... kieszeni koszuli :-))
- "Co ty robisz Michael !"- spytała
Wtedy z keszeni wyjrzała mysz i Katherine miała swoją odpowiedź ; ))

Pozdrawiam Patsy :*


                                                      A tutaj Mike i jego ukochany szympans
                                                      Bubbles i wąż Muscles, rownież ukochane
                                                      zwierzę Michaela ; )) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz