Czy podoba wam się blog ?

poniedziałek, 9 maja 2011

Poezje Michaela :*

Zapewnie wiecie, że Michael pisał poezje ; )) Została wydana książka, którą można kupić już w języku polskim.Książka zawiera ponad 100 wspaniałych fotografii z prywatnej kolekcji artysty, rysunki, szkice oraz osobiste przemyślenia. Jest obowiązkową lekturą dla każdego wielbiciela muzyki Artysty Wszech czasów.
- żyjmy jego marzeniami.
No a teraz trochę tych poezji ;p

Miłość

Miłość to zabawna rzecz do opisania. Jest tak łatwa do poczucia i tak nieuchwytana do mówienia o niej. Jak mydło w wannie - możesz je utrzymać dopóki nie ściskasz zbyt mocno.

Niektórzy ludzie spędzają życie szukając miłości poza sobą. Myślą, że żeby ją mieć muszą ją uchwycić. Ale miłość wyślizguje się jak kostka mydła.

Trzymanie miłośći nie jest złe, ale musisz nauczyć się trzymać ją delikatnie i troskliwie. Pozwolić jej lecieć, gdy tego chce. Kiedy jest wolna, miłość sprawia, że życie jest żywe, radosne i nowe. Miłość jest esencją i energią będącą podstawą mojej muzyki, mojego tańca, wszystkiego. Tak długo jak miłość jest w moim sercu, jest wszędzie.


Kiedy tam byliśmy

Przed początkiem, przed przemocą
Przed udręką przerwanej ciszy
Tysiące tęsknot nigdy nie wypowiedzianych
Ostry ból smutku, brutalnie stłumiony

Ale moim wyborem przerwanie i bycie wolnym
Przecięcie tych więzów, by widzieć
Tych więzi, które uwięziły mnie we wspomnieniach bólu
Tych osądów, interpretacji, które zaśmiecały mój umysł

Tych jątrzących się ran, które odeszły z ociąganiem
W ich miejsce zaświtało nowe życie
To samotne dziecko, nadal sciskające swoją zabawkę
Uczyniło swój pokój, odkryło swoją radość

Tam gdzie czasu nie ma nieśmiertelność jest czysta
Tam gdzie miłość obfituje nie ma strachu
Dziecko dorosło by utkać woją magię
Pozostawiło za sobą życie w smutku, kiedyś takie tragiczne

Teraz jest gotowe, by dzielić się
Gotowe, by kochać, gotowe by się teroszczyć
Odkryć swoje serce, niczego nie skąpiąc
Przyłącz się do niego teraz, jeśli masz śmiałość


Wyzwolenie

Cała ta histeria, całe zamieszanie
Czas, przestrzeń, energia to pojęć nazywanie
Ci, których określamy, są przez nas stworzeni
Wszyscy ci umiłowani, wszyscy ci znienawidzeni

Co stanowi początek a co jest tu metą
Czas jest strzałą nie ugiętą
Te obietnice przez nich składane
Te miłosne listy nigdy nie wysłane
Taniec Marzeń
 
Świadomość trwałości i spójności jest fundamentem zdolności tworzenia. Świat, w którym żyjemy to bezustanny taniec, do którego choreografię napisał sam Stwórca. Tancerze odchodzą, ich miejsca zajmują inni. Kreacje zmieniają sie zgodnie z panującą modą. Lecz taniec trwa. Wciąż ten sam, wciąż niezmienny. Zatopiony w jego rytmie, dostrzegam potęgę, grację i swoista harmonię wszystkich elementów. Czuję, gdy porywa moja duszę i zespala ją z reszta wszechświata. Na krótka chwilę staje sie gwiazdą i księżycem, kochanym i tym, który kocha. Jestem zwycięzcą i zwyciężonym. Jestem mędrcem i dogmatem wiary. Chciałbym, aby mój taniec pokonywał granice, przełamywał bariery. Pragnę, aby był dziełem, w którym Stworzenie i Stwórca stanowią jedność. A taniec trwa...wciąż trwa...taniec jest istotą mej duszy”


Hmm... pięknie  Mike .! ;D :*
Muszę sobie kupić tą książkę .!

Wczoraj ciągle słyszałam Mike'a. Najpierw rano gdy
robiłam sobie śniadanie leciała piosenka " Smooth Criminal ", noi oczywiście
zaczełam tańczyć i śpiewać, aż mnie brat uciszył xD

Po tem na TV widziałam klip "Hollywood Tonight" i starałam się tańczyć jak ta
dziewczyna xD ;D No mam nadzieje że mi jakoś wyszło...

Jeszcze później zobaczyłam teledysk najnowszej piosenki Chrisa Brown'a.
Była to taka jakby przeróbka "Human Nature". Zresztą będziecie wiedzieli
o co mi chodzi jak sami usłyszycie. Nie powiem wam tytułu bo go nie znam xD
Powiem tylko że to jest jego najnowsza z 2011r.

Pooozdrooowiooonka dla was ! :*
Paatsy;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz