Czy podoba wam się blog ?

wtorek, 30 sierpnia 2011

Happy Brihday !

Witajcie ponownie ! Ahh... teraz zacznę się wam tłumaczyć. Pewnie jesteście ciekawi dlaczego nie dodałam nic wczoraj, tym bardziej, że były właśnie urodziny Mike'a. Niestety wczoraj nie mogłam się połączyć z internetem, dzisiaj zresztą też, ale dzięki Bogu udało mi się ;) Ale mam dobrą wiadomość niedługo mam mieć zmieniony internet na o wiele szybszy i wydajniejszy ;p Więc przepraszam no i przejdźmy do tego naprawdę króciutkiego postu ;D

 
Michael wiem, że trochę spóźniłam się (dokładnie jeden dzień) ale nie zapomnę o tym wspaniałym dniu, ważnym jak i dla ciebie jak i dla nas- twoich fanów. Życzę Ci jak zawsze wszystkiego, wszystkiego najlepszego. Prócz tego życzę aby ludzie nie wierzący w Ciebie przejrzeli w końcu jaki byłeś co zrobiłeś dla nas wszystkich. Kochamy Cię ;* Mike;) ;*





Patsy ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz