Czy podoba wam się blog ?

niedziela, 28 sierpnia 2011

...

Ten post nie będzie związany z Mike'm. Wczoraj wieczorem przeczytałam wasze nowe komentarze. Większość z nich to "porady" niektóre nie były zbyt miłe. Chodzi o moje błędy które popełniam w moim blogu. Nie obrażam się, nie jestem zła na te osoby które mi je wytyczyły. Przepraszam was za te moje błędy np. nie podanie źródła czy słowo "Jacko". Nie miałam nic złego na myśli nazywając Michaela "Jacko". Nie tak dawno dowiedziałam się jak Mike tego nienawidził (z różnych źródeł) . Nie chciałam nikogo obrazić, a zwłaszcza Mike'a nazywając go "Jacko", bo mam wielki szacunek do niego i do ludzi. 


Prowadzę mojego bloga od stycznia i cały czas jeszcze nie jestem w tym w pełni dobra. Cały czas próbuje ulepszać, zmieniać żeby wszyscy byli zadowoleni ;) Więc jeśli coś waszym zdaniem jest nie tak, a ja tego nie zauważę to śmiało informujcie mnie ;)


Jeszcze raz bardzo przepraszam wszystkich ;*
Patsy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz