Czy podoba wam się blog ?

poniedziałek, 28 marca 2011

Słowa Michaela Jacksona ;**

"Pamiętajcie, że ludzki umysł zawiera w sobie największą potęgę tego świata. Nieważne, ile razy przyjdzie wam wykonywać tę samą rzecz - róbcie ją dopóty, dopóki nie zostanie dobrze zrobiona.
Wierzcie w siebie niezależnie od tego, ile negatywnej energii ciągnie was w dół. Odrzućcie ją i pamiętajcie - będziecie tylko tymi, którymi chcecie być.
A najważniejsze, po stokroć najważniejsze, jest pozostanie skromnym. Tak skromnym jak nowo narodzone dziecko. Być może swojemu talentowi zawdzięczać będziecie siłę czy władzę nad ludźmi, ale nigdy nie dajcie się ponieść pysze ani dumie. To zguba ludzkości.

Marzę o tym, by znów mieć możliwość zobaczenia swoich fanów, wystąpienia przed swoją publicznością i zostania przez nią tak ciepło jak zawsze przyjętym.
Nie da się opisać tego, co czujesz, gdy widzisz, że otaczają cię ludzie, którzy szczerze cię kochają. Oni wspierają cię nawet wtedy, kiedy fizycznie nie możesz być obok nich, z radością słuchają twoich piosenek - to coś nieprawdopodobnego. To sprawia, że momentalnie zaczynam płakać ze szczęścia."




"Mogę zapomnieć całe mnóstwo rzeczy, ale nigdy nie zapomnę melodii."




"...szukajcie mnie w ludziach bliskich mi, ukochanych, a skoro nie możecie beze mnie żyć, pozwólcie mi zamieszkać w waszych sercach, oczach, umysłach i w waszej dobroci, waszą miłość do mnie poznam najlepiej, gdy dłoniom pozwolicie dotknąć dłoni, a dzieciom łaknącym miłości, ofiarujecie ją... nie miłość umiera lecz ludzie, dlatego kiedy zostanie po mnie tylko miłość... rozdajcie mnie ludziom..."




"W świecie pełnym nienawiści ciągle musimy mieć nadzieję. W świecie pełnym zła, wciąż musimy być pełni otuchy. W świecie pełnym rozpaczy, nadal musimy mieć odwagę, by marzyć. W świecie zanurzonym w nieufności, my ciągle musimy mieć siłę, by wierzyć."






Pozdrawiam Patsy ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz